Klachtenbehandeling

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-3105392. Dat kan van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl 
Voor meer informatie kunt u kijken op www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg

De Geschillencommissie
U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl

Waarom Burgerzorg?

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
  • Aantrekkelijke, scherpe tarieven
  • Continu├»teit met altijd hetzelfde gezicht
  • Kwalitatief hoogwaardige thuiszorg
  • Geen minimumafname
  • Training mantelzorgers en vrijwilligers
  • We leveren zorg in heel Nederland
  • Burgerhulp: Huishoudelijke hulp met lichte zorg