ONZE WERKWIJZE

1. Na een eerste contact per mail of telefoon, komen wij persoonlijk kennis met u maken, zodat u ons en wij u beter leren kennen. Samen bespreken wij uw behoeften en wensen.  

Wij verzorgen indien ook uw indicatie.

 

2. Wij stellen samen met u een zorgplan op, maken met u een rooster voor de gewenste hulp en zorg en indien het nodig of wenselijk is verzorgen wij uw administratieve handelingen, bijvoorbeeld PGB verantwoording.

 

3. Wij stellen een klein zorgteam samen, zodat u altijd vertrouwde gezichten over de vloer hebt.

Wij maken met u concrete afspraken wat u van de zorgverleners kunt verwachten en hoe vaak u hen nodig heeft.

U krijgt een persoonlijk aanspreekpunt waar u voor vragen en wijzigingen in uw behoeften altijd terecht kunt.

 

4. Behalve uw gewenste zorg is er veelal ook op ander gebied ondersteuning wenselijk of noodzakelijk. Bijvoorbeeld aanvragen van hulpmiddelen, administratie, maar ook allerlei huis-, tuin-, en keuken klussen enz.

Wij helpen u daar graag bij.

 

5. Wij zullen op een van te voren afgesproken moment met u evalueren om te vernemen of de zorg, hulp en begeleiding naar wens verloopt.

 

Alle medewerkers moeten een Verklaring van Goed Gedrag (VOG) hebben en kunnen op verzoek een identiteitspasje van Burgerzorg tonen.

 

 

Waarom Burgerzorg?

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
  • Aantrekkelijke, scherpe tarieven
  • Continu├»teit met altijd hetzelfde gezicht
  • Kwalitatief hoogwaardige thuiszorg
  • Geen minimumafname
  • Training mantelzorgers en vrijwilligers
  • We leveren zorg in heel Nederland
  • Burgerhulp: Huishoudelijke hulp met lichte zorg